Friday, May 27, 2011

Hanya tinggal kenangan...(T_T)

Dah seminggu saya di rumah sambil goyang2 kaki xtau nk wat pe.. Relax tul kan saya ni?? ahaks! Maknanya, dah seminggu lah saya abes praktikal.. Tapi rasa berat hati nak tinggalkan my luvly students... Ni baru 4 bulan.. Kalo mengajar 10 tahun, konpem saya nangis tak berlagu... Isk3... Sedihnya... Tapi apakan daya, tu je masa yg diberi utk praktikal...

Last day kt skolah,saya pegi jumpa students 4US a.k.a 4 Ummu Salamah sebab saya buatkan kek coklat utk diorang.. Sesampainya kt kelas tu....


Taraaa.... ada special cake from my students...

Masa tu xtau nak ckp ape.. Terharu sgt2... To all 4US students, thank you so much dear... I'm really appreaciate it... Lepas makan + gosip2, kitorang jenjalan kat area sekolah utk photoshoot... photoshoot ke?? hahaha... Kitorang juz capture some pictures sbg kenangan...


Di Medan Tarbiah...


Our love.... Comel tak? Cantik tak? hehehe....


Ni plak kat area depan pintu utama....

Itu lah kenanganku dgn students 4US yang comel2 + cantik2....

After that, saya ke kelas 2UH a.k.a 2 Ummu Habibah plak sbb kena jaga diorang exam time tu... Lepas abes exam, saya bawakan diorang sebijik kek coklat sama cam 4US...


Haaa... ni lah dia rupa kek coklat hasil tanganku... Nasib baik menjadi... Hik3

Da settle makan kek smua, kitorang pun ape lagi... Amik gambo le... Hihihi...



Miss u girls...(*_*)


mE...SyiKin...aLiessa


iQa... aYuNi...mE...aRiFah...

Ni lah students 2UH yang comel + happy go lucky... Kenangan ni adalah kenangan terindah dlm hidupku.. Tak mungkin saya akan lupa sampai bila2... I'm gonna miss u all.... Hopefully, semua pelajar 2UH & 4US berjaya di dunia dan akhirat.... AMIN....

No comments:

Post a Comment